vineri, 1 mai 2015

NOAPTE BUNA PRIETENI!....VA DORESC UN SFARSIT DE SAPTAMANA FRUMOS!

''Nu încerca să creezi ceva supraomenesc. Fii uman, acceptă caracterul uman al celuilalt, cu toate slăbiciunile la care este expus acesta. Partenerul tău va comite greşeli, la fel cum tu vei comite greşeli - şi amândoi trebuie să învăţaţi. A fi împreună este o mare învăţătură - a iertării, înţelegerii faptului că celălalt este la fel de uman ca tine. Doar un pic de iertare''...aforism de 

Eu stiu ca ma iubesti chiar fara de cuvinte 
Iar daca taci tu ma iubesti mai mult.... 
Si nu vreau in iubire juraminte 
Dar nu vreau nici iubire cu-mprumut... 

De te-am facut sa ma iubesti, ma iarta! 
Caci fara voia mea s-a intamplat... 
Sunt inocenta, mi-e inima curata 
Si n-am facut nimic premeditat... 

Tot ce-mi spui tu imi da adanci fiori! 
Nu ma iubi!!... uita de poti de mine! 
Ca sa n-ajungem sa fim doi infractori, 
Sa nu fim judecati pentru iubire.... 

Nu ma iubi cu patos dimineata 
Si nici fierbinte cand vine noaptea iar! 
Din buze dulci nu-mi mai lua dulceata 
Nici ochii mei nu-i mai iubi avar! 

Nu ma iubi, ca e doar o greseala 
Nici sarutari fierbinti nu-mi cere patimas! 
Iar tot ce simt nu pune la-ndoiala 
Si nu ma-mbratisa cand spun ca sa ma lasi.... 

Parca te stiu de cand e lumea toata 
Si inima mi-ai tulburat de tot... 
Pentru iubirea ta ma simt eu vinovata.. 
Nu ma iubi!!.. si am sa fac la fel, dac`am sa pot... 
VERSURI: IOANA ANTONACHE 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu