luni, 2 mai 2016

Noapte binecuvantata!...„Iubirea e poezia simţurilor. Ori e sublimă, ori nu există. Dar când există, e pentru vecie şi creşte mereu în intensitate. Cei vechi o numeau fiica Cerului şi Pământului” (H. De Balzac).

Îmi bate ploaia în geam

Din ceruri, tăcută şi udă

De-atîtea dorinţe ce am
Ca Ea, visul meu, să m-audă

Sînt trişti pentru mine azi norii
Zăgazul de lacrimi l-au rupt
Şi curg în şiroaie fiorii
Pe-obrazul meu palid şi supt

Chemare de dor trăsneşte din cer
Cu ochi de iubire aprinşi
Iar vîntul o poartă stingher
În stropii pe geamuri prelinşi

Adun în căuşul palmei izvor
Adus din cerul tău, de departe
Şi gura îl soarbe-nsetată de dor
S-astîmpăr vulcanul iubirii deşarte




























































































































Se-aleargă nori negri prin gînduri nebune
Plîngîndu-mi şiroaie pe geam
Din ochii tăi pierduţi într-o lume
Ce-o caut în van să te am.

Şi plouă, şi curge, şi-i vînt
Tăcut de la geam ploaia privesc,
Purtîndu-te-n suflet şi-n gînd
Fulgeră cerul cît te iubesc.

E noapte, e zi, nu mai ştiu
Doar norii de ploaie cerul perindă
Şi sufletul meu cel pustiu
Doar ploaia pot s-o cuprindă

În stropii ei îmi eşti universul
Ce l-ai lăsat prin el să te am,
Te mîngîi cu palma, te mîngii cu versul
În ploaia ce-mi bate în geam.

Copyright@George Dudău


































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu