duminică, 8 noiembrie 2015

VA DORESC O SEARA FRUMOASA!

dintr-o mie de cuvinte spune-mi ce ai vrea sa-ti spun?
sa intelegi cat  ma bucur ca noi doi ne-am cunoscut.
dintr-o mie de cuvinte spune-mi ce ai vrea s-auzi??
ca sa intelegi ca viata in brate mi te-a adus...
dintr-o mie de cuvinte ,cate vise si speranta tesem noi
cand in nopti tarzii si reci ne visam doar amandoi.
imi doresc sa-mi fii aproape sa ma tii in brate strans
sa-mi spui vorbe de iubire sa nu ma trezesc din vis,
vreau sa vii la geamul meu ca sa poti sa imi soptesti
cat insemn eu pentru tine si cat de mult ma iubesti.
iar e pe sfarsite noaptea,te caut... nu te gasesc
gandu-mi zboara iar la tine,vreau sa stiu tot ce gandesti.
ma mai amagesc odata cum ca tu ai sa revii...
stiu…totul e o amagire esti departe ,asta stiu…(maria.m)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu