miercuri, 18 noiembrie 2015

Va multumesc si va doresc din toata inima mea numai zile frumoase oameni minunati!

afara ploua si e vreme rea iar gandu-mi zboara iar la tine,
ai locul tau in inimioara mea,sa nu te indoiesti de mine.
atatea lacrimi am varsat in nopti tarzii si goale,
pe toate daca le-as fi adunat,astazi as fi facut o mare,
o mare unde sa ma pierd sa nu mai stiu de mine
caci fericiti am fost mereu alaturi eu cu tine.
tu ai plecat si m-ai lasat in noptea fara stele,
mi-e sufletul pustiu caci tu ai luat si gandurile mele.
nu-s suparata doar visez la zilele cu soare,
un soare cald iubitul meu,cat dragostea-mi de mare
sa nu te indoiesti ca noi candva nu ne-om vedea
oricate departari vor fi nimic nu v-a putea opri 
iubirea mea,iubirea ta ....sa nu se poata intalni
(autor Maria Masha)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu