miercuri, 22 octombrie 2014

GANDURI FRUMOASE PENTRU O SEARA MINUNATA!

Ei nu văd trandafirul, în schimb se uită cercetător la spini. (Lucian)
O cheie pentru suflet
de nutzu
  - Lasă-mi te rog la poarta casei tale
O cheie mică, ușa s-o descui,
Să mă strecor în zori printre petale
Și să mă pierd în ochii tăi căprui

Ca într-un labirint cu nestemate,
Rubinul buzelor să-mi fie far,
Obloanele să fie descuiate
Să-ți scriu pe geam că te iubesc. Habar

Nu ai, nici azi, cât îmi lipsește cheia,
O cămăruță, una, să deschid
Și să-ți declar că-mi vei fi veșnic zeia,
Că după trupul tău mai sunt avid.

- Ce cheie să-ţi mai dau de-acum şi unde
Mai vrei să intri, când mă locuieşti
În gândurile cele mai profunde...
De-atâta vreme-n sufletul meu eşti

Că te confund adeseori cu mine,
Când noaptea ne găseşte-mbrăţişați
Şi orice vis al meu îţi aparţine,
Să fie un blestem? Suntem damnaţi

Să împărţim aproape aritmetic
Aceleaşi fantezii şi fără chei
Tu ai pătruns în trupul meu ermetic
Şi ai deschis cărarea către zei.

Ioan Grigoraș & Liliana Trif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu