marți, 7 octombrie 2014

Preţul fericirii..... de nutzu

- Plătesc de bună voie acest preţ
Chiar dacă nu mi l-ai cerut, iubire,
Sub lacrimile iernii de-o să-ngheţ
Plătindu-ţi partea ta de fericire,

Tu să mă cauţi, iernile-s prea lungi
Şi primăveri degeaba au să vină,
Departe-n vise îţi doresc s-ajungi
Urmând aceeaşi rază de lumină

Pe care ai găsit-o, pasul meu
Te va-nsoți, o umbră visătoare,
Cât costă fericirea? Plătesc eu,
Ca viaţa să ţi-o umpli de culoare.

- Visul cu tine e neprețuit,
Iubirii noastre știi să-i dai valoare,
Am construit un templu din granit
Să mă închin, pios, femeii-floare

Ce-a transformat Infernu-n Paradis
Și m-a convins să mă dezbrac de zale,
Să nu mai lupt, că totul e permis
Când somnul ți-e vegheat doar de vestale

Ce știu din fericire să-ți dea stropi,
Să te-nvelească noaptea cu lumină,
Că fericirea-i fără preț, să-ngropi
Trecutul fad și să miroși verbină.

Liliana Trif & Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu