joi, 30 octombrie 2014

VA DORESC O SEARA CU IUBIRE IN SUFLET!

Am deschis larg usa sufletului....
Si am lasat sa patrunda in casa inimii mele toata caldura prieteniei tale!
Am lasat poarta descuiata ca sa intre chipurile dragi ,cu zambete si binecuvantari!
Voi deschide larg fereastra pentru a primi asa cum se cuvine urarile de binete si lumina privirilor dragi.
Si...imi voi deschide cat voi putea bratele pentru a te imbratisa cu drag.
Si atunci iti voi spune cu cea mai adanca sinceritate ca-ti multumesc pentru prietenie,iti multumesc ca existi si ma gandesc cu drag la tine....Prieten drag!!!!

Cuprinşi de vraja sentimentului etern,
Am răsturnat clepsidra timpului rănită
Şi te-am iubit “în glasul roţilor de tren”,
Sub o tribună goală, liniştită.

Te-am sărutat prelung, cu-nfrigurare,
Cu setea celui care în deşert
Vede-n „Morgana” oaza salvatoare
Şi-n visul pătimaş – un lucru cert.

Mi-am săturat privirile flămânde,
Neostenite fulgere sub geană
Şi ţi-am cuprins cu braţe tremurânde
Frumosul trup, prea dulce amazoană!

Şi m-am înfiorat de mângâieri,
Adevărat balsam pentru iubire,
Ce-au transformat banalul unei seri
Într-un suprem moment de fericire!

(Clepsidra rănită-Alexandru Soficaru)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu