miercuri, 29 octombrie 2014

VA DORESC O ZI FRUMOASA!

Oriunde ti-ai indrepta pasii,sa-ti fie deschise toate drumurile,sa-ti aduca impliniri pe toate planurile si multe bucurii de multumire.De la mine ,numai ganduri bune si o imbratisare calda!
S’agapó
de nutzu
  - Și iar e frig și mă doboară vântul,
Parfumul tău îl sorb de la fereastră,
Îți flutură pe sânul stâng veșmântul.
Eu mă gândesc la pasărea măiastră

Ce “s’agapó” mi-a spus și-apoi, cuminte,
Cu buzele mi-a colorat destinul...
Nici nu mai știu dacă ți-aduci aminte
Cum fremăta deasupra baldachinul

Când navigam prin erotism grecește.
Și azi din sânul tău beau elixirul,
Mi-e sete și nimic nu mă oprește
Să savurez până la fund potirul.

- Şi iar mi-e dor de marea-ndepărtată,
De casa mea pe-o insulă-n Egee,
De plaja cu sclipiri de nestemată,
De locul unde-am devenit femeie.

Da, eu te-am învăţat o limbă nouă
Sau dintre toate, poate, cea mai veche,
Tu m-ai cules din boabele de rouă,
“Agapi mou”, şi-n suflete pereche

Cred, ne-am născut să împletim cu soare
Povestea unui mit pierdut în vreme,
I-am ridicat iubirii sanctuare
Şi “s’agapó, moro mou” nu te teme!

Ioan Grigoraș & Liliana Trif

*s’agapó = te iubesc
*agapi mou = iubirea mea
*moro mou = iubitul meu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu