sâmbătă, 8 noiembrie 2014

NOAPTE BUNA!.....GOOD NIGHT!

Visez cu ochii deschisi ,gandul imi zboara la tine...nu vreau sa mai plang,vreau sa invat sa fiu fericita fara tine.
Viata merge inainte chiar daca tu nu mai esti...o sa incerc sa uit trecutul ,sa uit cat am fost de fericita alaturi de tine...sa uit cat ne-am iubit...la ce imi foloseste visul daca nu esti in toamna mea... te mai astept ca alta data caci despartirea-i tare grea...

Ti-a fost, vreodata, atat de dor...?
Cat sa traiesti aproape...la-ntamplare!
Sa simti cum "arde" foc interior,
Ca un parjol, tacut, din crestet, in picioare...?

Ti-a fost, vreodata, atat de dor...?
Sa simti c-au amortit in tine, toate,
Sa nu gandesti...decat in viitor...
Indiferent la tot, strain, fiind,...de...toate...?

Ti-a fost, vreodata, atat de dor...?
De ce ar fi, daca-ar putea sa fie,
Privind iluzii vechi cum mor,
Ca niste albe pasari de hartie...?

Ti-a fost, vreodata, atat de teama...?
Sa-ti pierzi iubirea-n zbor, ca o petala,
Ce efemera-i clipa, ce iute vine-o drama!
Sa ceri, de nu stiu unde, socoteala...?

Ti-a fost, vreodata, atat de dor...?
De cineva, incat parca, durere,
Tasnea din trup, prin fiecare por...
Si ai vrut sa plangi...dar in tacere...?

Dar.. ce tot spun? Nu pot a intelege,
Decat acei ce-au invatat, vreodata,
Ca-n suflet si iubire nu e lege,
Ca poti dori sa mori....doar sa iubesti o data!

Autor:Silvia Begu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu