duminică, 9 noiembrie 2014

VA DORESC O SEARA CU IUBIRE!

Ploua...seara s-a lasat...in departare se aude un murmur de vioara...ascult cu atentie si parca sunt din nou acasa,..la noi acasa...te vad cu gandul ,te mangaii cu amintirile...stiu ca nu poti veni dar eu inca te astept...amintirile ma rascolesc si emotiile imi amintesc ca inca te mai iubesc...dragul meu drag, eu stiu ca tu de acolo de unde esti ma privesti  si esti alaturi de mine...Dumnezeu ne-a despartit,...drumul tau s-a despartit de drumul meu...mi-ai lasat doar amintirea ta si speranta ca in timp ne vom revedea...
Sa nu ma-ntrebi iubitul meu
 In lipsa ta daca mi-e greu,
 Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,
Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,
Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,
Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,
Sa nu ma-ntrebi daca mai plang,
Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,
Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea
Si suferinta,si tristetea,
Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,
Nici dac-am cunoscut iubirea,
Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,
In jur de pot sa mai privesc,
Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,
Nici daca vad pe cer ca-i soare,
Fara sa-ntrebi,am sa-ti raspund:
Frumosul meu cu suflet bland,
La orice-ai vrut sau vrei sa stii,
Raspunsuri,inger...vei primii,
In lipsa ta mi-e greu iubire,
Iubesc,traiesc in amintire,
De chipul tau imi este dor,
Eu fara tine vreau sa mor.
In noapte,lacrima mi-ascund,
De dragul tau iubire,plang,
Cu tine-n gand adorm mereu,
In vis apari mereu,mereu.
Ce-i frumusetea? Chipul tau!
Ce-i suferinta? Dorul meu!
Ce e tristetea? Viata mea!
De-ar fi s-o pierd,nu mi-ar pasa.
Caci am putut sa te cunosc,
Sa te ating suflet frumos
Si am putut sa-ti simt iubirea
Si am aflat ce-i fericirea.
Daca zambesc,o fac prin lacrimi,
Daca privesc,nu-s ochii mei,
Ca nu mai am lumina,inger,
De cand te-ai despartit de ei.
Nu stiu,nu vad daca e soare,
Nimic acum nu are rost,
Secunda fara tine doare,
A fost un vis....a fost frumos!    
autor necunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu