sâmbătă, 8 noiembrie 2014

UN SFARSIT DE SAPTAMANA FERICIT!


- Te-am căutat o iarnă-ntreagă,
Spre poli, am răscolit pământul tot,
Dar te-am găsit pe-o stea pribeagă
Și vreau să te păstrez... cât am să pot.

Am aşteptat lună de lună
Petalele să le deschizi ușor
Pe frunte mea, într-o cunună,
Să-ți spună-aprilie că mi-a fost dor

Să strălucești precum o floare
Ce poartă visul de iubire-n ea,
Când te privesc e sărbătoare
Și simt că tu ești primăvara mea.

- De când te ştiu păşesc prin vreme
Purtând în suflet doar un anotimp,
Semnăm în doi iubiri-poeme
Ce poate vor rămâne peste timp.

Curajul tău e-o nebunie
Şi azi mă-ntreb cum ai putut să crezi
Că pot să-ţi fiu o poezie...
Dar tu n-ai obosit să inventezi,

În fiecare zi minunea
De-a-mi pietrui cărarea spre o stea,
Ador, iubite, pasiunea
Cu care-mi spui: „Eşti primăvara mea!”

Ioan Grigoraș & Liliana Trif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu