sâmbătă, 1 noiembrie 2014

SĂ AI UN SFARSIT DE SAPTAMANA MINUNAT ÎN CARE IUBIREA, PACEA, LINIȘTEA SUFLETEASCĂ ȘI FERICIREA SĂ TE-NSOȚEASCĂ ORIUNDE PAȘII TE VOR PURTA...

 Un gand curat si un vis placut ce zboara catre tine, un zambet cald si noapte buna,primeste de la mine.

O lume ne desparte, o alta ne-mpresoară 
Și-atâtea universuri de taine și idei, 
Dar ție nici nu-ți pasă, iubito, că eu...iară, 
Adorm cu tine-n gânduri, exist prin ochii tăi! 

Îți scriu cuvinte fade, că nu mai sunt în stare, 
Să definesc păreri sau să-ți explic prea bine, 
Că-n orice dimineață și-n orice înserare, 
Răsar cu tine-n gând, ca să apun...cu tine! 

Îmi spui că-i calea lungă și griji prea multe ai, 
Îmi spui că-i vremea rece și clipele-ți puține, 
Cum să-ți mai spun atunci...că vreau și eu să stai, 
Măcar o zi, o clipă, o oră...doar cu mine! 

Îți scriu mesaje-fluviu, ce fără sens îmi par, 
Și iar converg în mine ciudate-nchipuiri, 
Și fiindcă nu-ți vorbesc decât atât de rar! 
Mă rătăcesc în vise și-adorm în năluciri! 

Ți-aș spune multe ție…dar nici curaj nu am, 
Ți-aș spune că îmi ești, femeie, infinitul, 
C-au înflorit din nou și florile pe ram, 
Doar sufletul-mi rămase, doar el...nefericitul! 

Și-n câte moduri simple, ți-aș spune că îmi ești... 
Și-n câte feluri poate, aș vrea și eu să-ți fiu, 
Duminică eternă în care mă iubești, 
Și veșnicie poate...cât încă nu-i târziu! 

Îmi caut în tăcere, speranțele-mi puține, 
Și rostul pentru care aș vrea să mai trăiesc, 
Zadarnic! Retrăiesc...doar curbele-ți divine, 
Și ochii tăi în poza, din care te privesc! 

Și dacă-n mii de gânduri, străin mă răscolesc, 
În cerul tău din suflet, adorm…să te iubesc! 

(CAMELIA STAN – Meditație)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu