marți, 11 noiembrie 2014

VA DORESC O SEARA MINUNATA!

Draga frigule nu toata lumea are pe cine lua in brate asa ca nu te agita prea tare.

- În seara asta, rouă de pe buze
Să-mi dai să gust, măcar un singur strop,
Între petale fața să-mi îngrop,
Iar sânii mici să-mi fie călăuze

Până cobor dincolo de mijloc
Să mă scufund în marea opalină,
Piciorul mic să-l caut în botină
Să-ți pun pe talpă un sărut de foc.

Nici nu visezi ce mult vreau să mă joc,
Cu buzele s-alint glezna subțire,
Tu să mimezi puțină-mpotrivire
Și-apoi... doar sentimentu-i reciproc.

- În noaptea asta părul din agrafă
Despinde-mi-l încet, parfumul lui
Vrea să-te-nveţe cum să te supui
Şi buzele alunecând pe ceafă

Să-mi tulbure acele ape calme
În profunzimi ce doar le-am bănuit
Şi din priviri ghicești c-am consimţit
Să mor, doar să renasc la tine-n palme,

Dar tu să ştii c-acesta nu-i un joc,
Nu paria prea mult când fantezia
E mai fierbinte decât poezia
Şi-apoi... doar sentimentu-i reciproc.

Ioan Grigoraș & Liliana Trif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu