sâmbătă, 1 noiembrie 2014

WEEKEND MINUNAT!

Frumusetea acestei nopti....a unui noiembrie incintator ...sa-ti aduca in suflet farmecul iubirii si dulceata fericirii intr-un magic sfirsit de saptamina al unei toamne de neuitat!

Te-aș descheia la nasturi, să te dezbrac de rouă, 
Ți-aș despleti haotic șuvițele-ți cu floare! 
Și uite-așa năvalnic, cu mâinile-amândouă, 
Te-aș regăsi în patimi, te-aș regăsi în soare! 
Și ți-aș întinde mâna, c-o floare de cicoare, 
Căci o cicoare-s ochii ce somnul mi-l alungă, 
Și-aș tresări cu tine în muguri și în floare, 
Oricât de lung mi-e dorul și calea cât de lungă! 
Ți-aș pune peste frunte, sărut de primăvară, 
Și aș uita puțin...să-ți spun cât mi-e de bine, 
Sub mângâierea florii, ivita prima oară, 
Ne-om împleti cu slove, ne-om cununa în rime! 
Ți-aș descheia la piept cămașa-ți rozalie, 
Să mă îmbete tainic al ritmului tău glas... 
M-aș întreba frenetic...din tot ce ți-am dat ție, 
În astă primăvară...cât o mai fi rămas? 
Și aș lăsa să cadă trei stropi de rouă rece, 
Din amorțirea iernii ne scoată negreșit, 
Te-aș provoca, iubito, la zâmbete cochete, 
M-aș provoca pe mine...să spun cât te-am iubit! 
Te-aș descheia la vesta de fluturi și petale, 
Să mă îmbat de tine, de taine...vegetale!
autoare Camelia Stan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu