duminică, 16 noiembrie 2014

VA DORESC TUTUROR O NOAPTE CU IUBIRE IN SUFLET!

Dragostea trebuie să fie o relaţie prietenească, în cadrul căreia nimeni nu este superior, în care nimeni nu ia deciziile, în care amândoi partenerii sunt pe deplin conştienţi de faptul că sunt diferiţi, că felurile în care abordează viaţa sunt diferite, că gândesc diferit şi totuşi - cu toate aceste deosebiri - se iubesc.Osho
CITIND ACEST CITAT IMI AMINTESC DE TINE,..IMI AMINTESC CUM IMI SPUNEAI CA ATUNCI CAND IUBESTI  INCERCI SA-L FACI FERICIT PE CEL DE LANGA TINE...ASTA AM INVATAT DE LA TINE...TE-AM IUBIT MAI PRESUS DE MINE...STIU CA AM FOST IUBITA LA FEL...MAI STIU CA NU VEI MAI REVENI NICIODATA IN VIATA MEA, DESI IMI DORESC ASTA IN FIECARE MOMENT...NU MA ASTEPTAM SA NE DESPARTIM, POATE DE ACEEA TE MAI ASTEPT ..IN FIECARE SEARA ASCULT MELODIA NOASTRA ...LACRIMI AMARE IMI SPALA OBRAJII ...NOPTILE IMI PAR PUSTII FARA TINE...PATUL IMI PARE RECE SI GOL...IMI ESTE GREU SA TE UIT...NIMIC NU VA MAI FI FRUMOS FARA TINE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu